Konkurs ogłoszony przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
KOMUNIKAT DLA MIESZKAŃCÓW !!!
Gmina Smętowo Graniczne zamierza przystąpić do konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego„ (edycja 2017)
Każdy kto posiada azbest złożony na pryzmie na swojej posesji (zdjęty przed 2017 rokiem) i jest zainteresowany jego usunięciem może złożyć pisemny wniosek do tut. Urzędu Gminy, Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w terminie do dnia 28.02.2017 r.
Wniosek musi zawierać: dane właściciela posesji, adres, dane kontaktowe oraz ilość odpadów azbestowo-cementowych ( w m² oraz tonach, 1m² = 13,5 kg).
Konieczna jest dokumentacja fotograficzna, zgoda na partycypację w kosztach utylizacji i zgoda na utylizację azbestu.
Wnioskodawca zobowiązany będzie do podpisania umowy z Gminą Smętowo Graniczne oraz wniesienia wkładu własnego w wysokości różnicy pomiędzy całkowitym kosztem przedsięwzięcia a wysokością otrzymanego dofinansowania.
O zakwalifikowaniu się wniosku do kolejnego etapu konkursu decydować będzie stopień pilności i kolejność zgłoszeń.