Przejdź do treści Przejdź do prawej kolumny Przejdź do stopki

POLREGIO Z NOWYM SYSTEMEM SPRZEDAŻY BILETÓW ONLINE I APLIKACJĄ MOBILNĄ

POLREGIO zakończyło kolejny etap unowocześniania obsługi pasażerów. Klienci POLREGIO mogą już korzystać z nowoczesnego, intuicyjnego systemu sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej.
 
Pasażerowie POLREGIO korzystają już z nowej platformy sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej będących własnością przewoźnika. Nowy system sprzedaży oraz współpracująca z nim aplikacja mobilna POLREGIO zostały wyposażone w szereg intuicyjnych, oczekiwanych przez pasażerów rozwiązań.
 
System sprzedaży biletów POLREGIO jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę to Otwiera odnośnik zewnętrzny w nowym oknie bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jaki odwrotnie –  gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu). Platforma internetowa POLREGIO oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda „oneclick”, podobna do płatności BLIK.
 
– Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt POLREGIO kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie
i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne.
 
System sprzedaży POLREGIO posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń
z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również
na definiowanie stacji „przez”, filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle POLREGIO pracuje nad wdrożeniem sprzedaży REGIOkarty w postaci elektronicznej. Aplikacja POLREGIO jest bezpłatna i dostępna  na urządzeniach  posiadających system operacyjny Android i iOS.

Szczegółowe informacje:
                                                                                                                             

Dominik Lebda
Rzecznik Prasowy
„Przewozy Regionalne” sp. z o.o.
tel. +48 690 193 530
e-mail: rzecznik@p-r.com.pl